Mittwoch, 29. Dezember 2010

veni et vidi venice










12 Kommentare:

  1. heyhey,
    danke VIELMAL für die liebe kommentär :)

    ihr hend au en tolle blog! :)
    vu wo sind ihr gnau?

    AntwortenLöschen
  2. Hey ihr zwei:D
    Cool,Schwizer Bloggerinne:D Immer toll neui z finde:D
    Händr gseh, dass es uf Facebook e Swiss Fashion Blogger Site git?:D Die hän ich und e Kollegin erstellt, nachdäm mer im November es Schwizer Blogger träffe organisiert hän:D Im Februar isch denn s nögste;) Lued doch mol verbi, dr Link isch uf mim Blog:D Denn chönti euch sunst au no ind Swiss Blogger Liste ufnäh:D Denn kriege dr vilicht es paar neui Bsucher:D

    Dörfi frog vo wo dr sind?:D
    Hoff kör bald vo euch:D Träg mich jetzt no schnell als Läserin ih:D

    xxx

    AntwortenLöschen
  3. your blog is lovelyy¡¡ is perfect¡¡ kisses from Mexico :)

    AntwortenLöschen
  4. oh, ha mi grad gfreut neui schwiizer blogger z finde, aber ich bi wohl nid die ersti wo euch gfunde het :) achh.. und dir händ erst no e doppelblog, wie mir :)

    griessli us basel, sibylle

    AntwortenLöschen
  5. mir wünsched eu zwei au en super rutsch is neue jahr und hebed en schöne abig <3

    GLG,
    miji&neslihan

    AntwortenLöschen
  6. wünsch euch es wunderschöns neus joor und dass alli euri wünsch in erfüllig göhn :) hoff ihr hän kräftig gfiert gester zobe :)

    kussi claudia

    AntwortenLöschen
  7. WUNDERSCHÖNI FOTIS!
    ICH LIEBE VENEDIG. :)

    merci.
    denn duenn ich üch mal zrugverfolge.

    xxx
    Sarah

    AntwortenLöschen
  8. wuah venedig isch so schön :)
    abr stinka tuats amel doch a biz ;)

    AntwortenLöschen
  9. toller blog!!
    und venedig ist soooo schön, eine meiner lieblingsstädte!!!
    xx
    andie
    http://sericatus.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. Wir hätten auch Venedig wählen sollen..... sie ist so schön. So. Schön.

    AntwortenLöschen

thank you for your constructive criticism and for being so sweet! don't forget to follow and we'll make sure to follow you too!